Musicalnieuws.nl

De Viral Fabriek (Nickelodeon) - Maylin & Marit

Gisteravond was de allereerste aflevering van het nieuwe televisieprogramma ‘De Viral Fabriek’ op Nickelodeon te zien. Uit massaal veel aanmeldingen uit heel Nederland en België zijn 8 kandidaten geselecteerd die tegen elkaar strijden om de beste YouTuber te worden.

De uiteindelijke winnaar gaat naar huis met een camera pakket en een masterclass monteren om zijn of haar YouTube kanaal groot te maken. Eén van die geselecteerde teams bestaat uit Maylin (12) en haar dans- en musicalvriendinnetje Marit (11). Ze kennen elkaar van de Dutch Junior Musical Academy in Oud-Beijerland, waar zij ieder voor zich en ook samen verschillende dans-, acteer- of zanglessen volgen. Marit is vooral heel goed in dans! Voor haar is het staan voor de filmcamera nog vrij nieuw, al zou je dat niet zeggen, zodra je ziet hoe makkelijk zij optreedt voor televisie. Voor Maylin is de filmset en het theater een plek waar zij zich al heel wat jaren als een vis in het water voelt. Vorig jaar nog stond zij als Noura op het podium in ‘Dolfje Weerwolfje de Musical’ van Rick Engelkes Producties, naar de boeken van Paul van Loon. Daarvoor stond zij al gedurende twee seizoenen in verschillende theaters als Jet in ‘Sprookjesboom de Musical, een wonderlijk muziekfeest’ van de Efteling en ook was zij al te zien in diverse commercials, televisieseries en films.
 
Samen met de bekende YouTuber Jeroen van Holland gaan Maylin en Marit aan de slag om te gekke YouTube video’s te maken. Jeroen coacht de meiden en leert hen alle ins en outs van het vloggen op YouTube. De eerste uitzending van ‘De Viral Fabriek’ is inmiddels een feit, maar direct na deze première kwam de YouTube video online die deze enthousiaste dans- en acteertalenten onlangs samen met Jeroen van Holland en een hele filmploeg van Nickelodeon bij Maylin thuis hadden opgenomen. Hierin laten zij in verschillende grappige scenes allerlei dansstijlen zien, verpakt in alles wat komt uit de verkleedkist die Jeroen stiekem opent. De video straalt één en al kleur en aanstekelijke vrolijkheid uit en spat dan ook werkelijk van het beeldscherm af. De meiden, die zichzelf op hun nieuwe YouTube kanaal ‘De Fruitvlogjes’ willen noemen, gaan natuurlijk heel graag door naar de volgende ronde van dit televisieprogramma en hopen zelfs tot de liveshow te kunnen komen. Om dat te bereiken hebben ze zoveel mogelijk likes nodig bij hun video die te zien is op het YouTube kanaal van ‘Nickelodeon Nederlands’:https://www.youtube.com/watch?v=OYgalkfb6aI
 
Bekijk en deel allemaal deze YouTube video en vergeet natuurlijk niet om vóór a.s. woensdag 15.00 uur een duimpje omhoog te doen hierbij, zodat Maylin en Marit samen met hun YouTube coach Jeroen van Holland de meeste likes verzamelen en binnenkort weer met een nieuwe ‘Fruitvlog’ te zien te zijn in ‘De Viral Fabriek’ op Nickelodeon !
 
 
Musical 2.0 audities juni 2024